14 de mayo de 2011

''Sense tu...


Trist... Això no ho tenia previst. Vull intentar creure en tu. Sé que podré estar segur si et tinc al meu costat. Em sento perdut i atrapat. El temps per parlar s'esgotat i no puc deixar de pensar en tu. No sé com ho hauré de fer, dóna'm tres minuts i t'ho diré; sé que havia de lluitar per tu i no ho vaig saber fer. Coses que mai entendré; tu vas dónar-me la llum que m'allunyava del fum dins meu. No sé com ho hauré de fer, dóna'm tres minuts i t'ho diré. Sé que havia de lluitar per tu i no ho vaig saber fer. Sé que tot es mentida, ho sé; que així es la vida i què més... Final de partida, i el meu cor que crida per tuNo sé com ho hauré de fer, dóna'm tres minuts i t'ho diré. Sé que havia de lluitar per tu i no ho vaig saber fer.
Sense tu jo no soc ningu.

No hay comentarios: